FAQ: Support

Les om registrering AV DIN GRILL, FORHANDLERSØK, BRUKSANVISNINGER M.M.

Hvor finner jeg bruksanvisningen og andre relevante informasjoner om grillen min?

Du kan enkelt og raskt laste ned alle de tilgjengelige bruksanvisningene, oversiktstegningene og monteringsveiledningene for hele Webers sortiment. Webers produkter er inndelt i henholdsvis Grillmodeller og Grilltilbehør, og herunder er produktene inndelt i diverse kategorier og underkategorier. Når du klikker en kategori eller en underkategori, vises en komplett oversikt over alle produktene for valgte kategori. Deretter klikker du bare på ønsket produkt. Under det respektive produktet finner du beskrivelser og spesifikasjoner – og her kan du også laste ned bruksanvisninger, oversiktstegninger og monteringsveiledninger.
Hvordan finner jeg den nærmeste Weber-forhandleren?

Det er svært mange Weber-forhandlere med ulikt utvalg rundt om i hele landet. Du finner de forhandlerne som er nærmest deg her.
Hvordan kommer jeg i kontakt med Weber?

Hvis du ikke finner svar på spørsmålene på denne siden kan du kontakte Weber Kundeservice på info@weberstephen.no eller +47 21 99 97 99.
 
Mandag kl. 08:30-16:00
Tirsdag-torsdag kl. 08:00-16:00
Fredag kl. 08:00-16:00
 
Merk at linjene er lukket hver dag kl. 12:00-12:30
Hvorfor får jeg ikke ta i alle produktene hos min lokale Weber-forhandler?

Webers forhandlere er oppdelt i to forskjellige kategorier – avhengig av den enkelte forhandlers sortiment og butikksinnredning:
  • Premium-forhandlere har et bredt utvalg av Webers produkter, som er utstilt hele året – alt fra grillsett, rotisserier og pepperkverner til de helt store Summit-modellene.
  • Partner-forhandlere har et godt grunnleggende sortiment stående i butikken i høysesongen, fra mars til september.
 

 

Hvorfor skal jeg registrere Webergrillen på hjemmesiden?

Når du kjøper en ny Webergrill, er det en god idé å registrere den hos Weber. Dette gjør du helt enkelt ved å skrive inn grillens serienummer og eventuelt laste opp et bilde av kvitteringen. Da lagrer Weber kvitteringen for deg under hele garantiperioden. På denne måten behøver du ikke å tenke på denne hvis det skulle skje noe.
 
Fordelen ved å registrere grillen er dessuten at du sikrer at du mottar den informasjonen og de nyhetene som omhandler nettopp deg og din grill. Servicen blir altså skreddersydd til dine behov, slik at det blir enkelt å holde deg oppdatert. 
Jeg har konkrete produktspørsmål – hvem skal jeg kontakte?

Når du har spørsmål om Webers produkter er det best å kontakte din lokale Weber-forhandler. De vil ofte kunne hjelpe deg raskt og enkelt. Hvis ikke forhandleren kan hjelpe deg kan du kontakte Weber Kundeservice på info@weberstephen.no eller +47 21 99 97 99.
 
Mandag kl. 08:30-16:00
Tirsdag-torsdag kl. 08:00-16:00
Fredag kl. 08:00-16:00
 
Merk at linjene er lukket hver dag kl. 12:00-12:30